Rewolucja w stagnacji? - "Ciężary duszy".

   Od dłuższego czasu na duszy leży mi tyle rzeczy, że pomyślałem że mógłbym założyć bloga. Co prawda niby kiedyś tego prowadziłem, ale byłem z niego na tyle niezadowolony, że wolałem zacząć na nowo, a ten miał popaść w zapomnienie, ale Google nigdy nie zapomina i zalogowało mnie na blogu powstałym pięć lat temu. I jak się okazuje, miałem tam nawet kilka tekstów o filmach z Camerimage 2013 w wersji roboczej sprzed trzech lat, których nawet nie pamiętałem. Miałem wtedy zamiar stworzyć kolejnego zwykłego bloga recenzenckiego, bym mógł się jakoś rozwinąć pod tym względem. Ale nie czułem tego i go po prostu pozostawiłem.

   Przez ten czas skończyłem pracę magisterką, pracuję w fast-foodzie od roku oraz multum mniej lub bardziej istotnych rzeczy, a jednocześnie czuję, że popadłem w stagnację. Nie tyle w życiu, co również pod względem kulturowym, odkładając napoczęte seriale czy filmy. Czasem może to trwać całymi miesiącami, a nawet latami. Co gorsza nigdy niczego nie zapominam, a po głowie ciąży  mi całe multum myśli, że "muszę to w końcu obejrzeć". Nie mówiąc już o "górze wstydu" gier, których zdołało się sporo nazbierać czy wiele planów życiowych. Najgorsze jest to, że gdy mam z czymś dużą przerwę, ciężko jest mi potem do tego wrócić, a nawet czuję do tego jakąś niezrozumiałą niechęć, którą nie wiem czemu ciężko jest mi się przełamać. Jednocześnie "zaliczenie" czegoś daje mi wielkie poczucie ulgi niczym zrzucenie z duszy jakiegoś ciężaru. Z początku nawet chciałem nowego bloga nazwać "Ciężary duszy" właśnie, choć wydawała mi się sztucznie poetycka. Jest jednak ten blog właśnie temu mi służy - obiecałem sobie w 2017 w końcu zacząć skreślać wszystko z mojej nigdzie niezapisanej listy rzeczy do zaliczenia we wszystkich dziedzinach życia, a na tym blogu chciałbym właśnie recenzować rzeczy, które wcześniej porzucałem. Myślę, że da mi to dodatkową motywację i będę mógł tu przerzucić swoje niektóre myśli. 

Tak więc ruszam. Oby mi wyszło to na zdrowie i mógłbym stworzyć z tego coś fajnego. A stare wpisy niech pozostaną w ramach pamiątki sprzed lat.

Komentarze

Popularne posty